söndag 22 april 2007

Gårdagen gick åt..




.. till ett besök på IKEA.



Innan gjorde vi en snabbtur förbi jumbo och släppte av lite folk, men det gick så fort att jag inte hann få med hela namnet.


Ett måste när man skall äta är ju köttbullar.



Ser ut som om S slaktat något på sitt fat..






Dom här har jag velat ha hur länge som helst, men jag kunde inte i min vildaste fantasi gissa att de var så här små..



..så jag köpte 2 som var lite större också..







Så där ja, bara saker vi behöver.....


8 kommentarer:

fotobloggen sa...

men jag såg aldrig he, därmed itt nae kort.. Men nu väit ju all att jag va itt ti biltema men ar va. Tack!

S sa...

du glömmer att berätt om Biltema. Jag köpt ju ganska mycke där. Sånt jag och vi behöver.

a-k sa...

åh,så fina prickiga skålar! Ser ut som att ni har förnyat porslinssidan hemma.

fotobloggen sa...

Ja det brukar va farligt att åka dit, men den här gången blev det (iaf det mesta) sånt som vi behöver. Var tvugna att köpa lite tillägg, fat, skålar å sånt räcker inte till sen vi skaffa diskmaskin..

a-k sa...

skickade lite för tidigt - Jag skulle också vilja till IKEA, men vi har helt enkelt inte plats för nåt mer här hemma så det är bäst vi håller oss därifrån...

fotobloggen sa...

Men je sant? Di e ju hur gulli som helst!! Men åhh, tu sku a kumi åp lördain tå vi va..

Sia sa...

Hej!
Måta ju kåll in blådjin din nu tå å kva sir ja?!? JÅ exakt samma smoa påslinskippår som ja hanla tå ja va tit 19.4.2007!!! 2 dagar föri elå na, haha! Tusan kva vi har bra smak tu å ja ;)
/Kusinin

carolin sa...

jag har na lete dält samvet tå vi itt hienda umgås na rektit, men e va nå stressåt på ikea faktist, jag som itt sku ha na.....vi får tag a na in ny dag hitsche umgåsase