torsdag 14 juni 2007

Man blir så arg... ibland..på ingenting..alls...

Ska det vara så svårt att dammsuga??


Tog fram vår vän dammsugaren, för
första gången på så länge så jag inte
ens kommer ihåg när jag såg den sist
(och skulle jag minnas skulle jag inte
våga skriva det här..)


Sen började det roliga.. Den sög jättedåligt, jag konstaterade att påsen var överfull, tog ur påsen, hittade ingen ny påse, blev sur, drog extra hårt i sladden, sen fick jag inte fast luckan tibaks, blev jättesur och sparkade på slangen. Nu får den stå där och skämmas mitt på golvet och dammsuga bäst den vill..

4 kommentarer:

fotobloggen sa...

Ska kolla in sidan :)

Annika :o) sa...

ALDRIG är jag så arg som när jag dammsuger. Den där förb...de apparaten, fastnar i allt, precis allt, sladden är ju typ 30 cm lång o vill man ha riktigt roligt så är ju eländet fullt o det står inte att finnas nya påsar nånstans i från, ej heller från affären när man tillsist lyckas lokalisera var supermarketen har gömt påsarna. Så nu, kära medsyster, ska jag ge dig ett ovärderligt tips: www.pussit.net De har besparat mig otaliga rundor i otaliga affärer. Billigt, bra o snabbt

fotobloggen sa...

Jaa.. Men det är nästan alltid S som dammsuger så jag slipper ofta det. Nu har vi i alla fall skaffat påsar så får se hur länge dammsugaren står där mitt på golvet :)

qvinna sa...

Dammsugning är nog ett nödvändigt ont. Blir också arg och stressad på dammsugaren nästan varje gång jag tar fram den. Det är en tingest som är tung och bökig att handskas med...fy för den lede. Undrar hur människor som älskar att städa är funtade? hm?? Bättre lycka nästa gång förresten med din dammsugning. :-)