torsdag 22 november 2007

Inga skor nu heller..


Nu är det verkligen ett tråkigt "bilen-blir-
så-skitig"-väder, men det var inte det.
Utan, vi har varit till Prisma och jag hittade
så mycket ja vill ha, allt förutom det jag
åkte dit för att köpa..




Fast det var så mycket jag ville ha, var det här
det enda jag köpte. Och nu efteråt undrar jag,
är det nåt fel på dem, eller varför var de så billiga..?






Å andra sidan spelar det väl ingen roll, de är ju fina så länge de blommar, när de blommat klart har man ju ändå bara 2 blad och en pinne i en kruka..


1 kommentar:

Kajsa sa...

Tror de var så billiga för att det var så lite blommor på dem och så ska de rymmas in julblommor:) Köpt en jag också. Men de brukar börja blomma på nytt och i bästa fall blommar de i tre månader när de börjar:)