söndag 20 januari 2008

Dagarna som gått..

I fredags for vi ner till Vanda. Det här
tyckte jag var roligt, inte för att jag e
nån van hotellbesökare men jag har
nog aldrig sett höns och kycklingar på
ett duschdraperi på ett hotell förr..




På lörda åkte vi till IKEA. Och då
körde vi här, tror jag. Sen var jag så
koncentrerad på att vi skulle hitta dit,
trots gps:en så ja tog inga fler kort..




Sen åkte vi hem, via Tammerfors och
då blev det att ta fram kartan, för vi
skulle ta "småvägarna" upp till Närpes
och vips så gick 2 1/2 timme jättefort.
Småvägar, dimma och regn = sjukt i
musklerna, spände mig hela vägen..





Saker från ikea ska ju oftast byggas,
det här blev S´s uppgift att bygga ihop..






..och det här min..
Jag diggar hårt det här bordet, även
om jag lite ångrade mig igår när jag
tog det. Tycker inte om plastiga saker,
men det här är verkligen coolt!







En annan sak som jag är nöjd över,
är den här ställningen, har sökt en sån
jättelänge. Men nu har vi en och nya
glas köpte vi, lila, så nu matchar de
våra köksskåp dessutom.






Så här roligt har Sigrid haft det idag.
Hon e så glad då vi e hemma..




Inga kommentarer: