söndag 20 april 2008

Till alla dom som jag...

..just vaknat ur nån slags dvala (dvs värk,
influensa, magsjuka, hosta, snor, feber..)
så kan jag informera att nu är det nog vår.
Så här såg det inte ut sist jag gick här, nu
blir det vårstädning ute!






Det bara kliar i mina fingrar när jag
tittar på det här, tänk vad roligt att
få börja fixa i ordning alla rabatter.




Nu kommer jag inte ihåg vart jag satt
allt som jag bara petat ner här över
vintern, men de dyker väl upp. Men de
här vet jag inte ska vara här, dem ser
jag ju ganska tydligt....






Elliott och jag var ute läääänge idag,
men usch va kallt, fast solen sken
och himmelen var blå, magiskt blå..






Av alla de hundratals lökar jag satte ifjol,
varför kommer det inget här i mitten. Jag
kan ju inte ha missat sådär konstigt...?
Det där var ju inte så fint...


Inga kommentarer: