söndag 18 maj 2008

Kattungar


Idag for jag, kusin S o N iväg och kollade
på våra blivande familjemedlemmar.







Tre små gulliga kissor












Den gråa ska vi ta. Det ska bli så roligt!
Bara han accepteras av de andra kissorna..
Men det skall nog gå bra, han får bli Elliotts
kompis..






För övrigt så har jag planterat lite idag.







Och så har kryddorna fått flytta ut i
växthuset för att ge rum åt annat..







Och sen så har jag plockat tillbaks alla
stenar! Så nu är det färdigt, satte en väv
under så hålls det förhoppningsvis fint en
tid. Vad göra som nästa projekt nu då?


5 kommentarer:

fotobloggen sa...

Ja di va söta allihop. Njaa, vi va ganska osäkra på va di va, men den me fläckar så såg lite annorlunda ut än di 2 andra, så vi gissar att de nog e en flicka å di 2 andra e pojkar. fast fö mig å fö Fia spelar de ingen roll va di e :) vi tar a som e kommer.. men e va faktist svårt att si, ja vill itt minns att e va såde svårt :)

Susann sa...

Nej vitsi vilka sötnosar! Oj den där gråa är verkligen helt underbar!! Såå gullig! Vilken blick den har, en riktigt charmör faktiskt. :) Kom det annars fram vilka som var pojkar och vilken som var flicka? Vad jag förstod så var det inte helt säkert?

Susann sa...

Jo, Johanna sa ju det, att det var svårt. Tänkte fråga dig om jag får "låna" bilderna på den svarta? tänkte sätta in dem där på prylar.fi. Eller, hur var det, skulle han flytta till Pargas?

fotobloggen sa...

Ha et vari å titta på di? Di växer väl no nu å utvecklas mer å mer då di börjar rör på se. Väntar no på att få hämt an. :)

Susann sa...

Hej igen! "Lånade" den ena bilden, hoppas det är okej! Tar nog genast bort den annars! Ska själv fara och kolla på katterna den här veckan. Bara för att "plåga" mig själv och göra mig sugen! :)