fredag 2 januari 2009

Min första lista

Hittade den hos nån och den var ju lite rolig..




Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort
förr?
Kommer jag inte på just nu.. Jo jag började på agility :)
wow, vilken grej..

Fick några av dina vänner
barn?
Jao, 3 st vad jag kommer på..

Dog någon i din
närhet?

Nej

Vilka länder besökte
du?
Det här..

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade
2008?
Bättre minne..

Vilket datum 2008 kommer du att minnas,
och varför?

Nämen.. Ingen aning..


Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
I mat
säkert



Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?


Ingen speciell.. Måst ju va nån de spelat på radio hela tiden..






Vad önskar du att du gjort mera av? 
Varit mer aktiv, gjort
roliga saker, pysslat, sytt...



Vad önskar du att du gjort mindre av?
Varit lat



Hur firade du nyårsafton?
Firade och firade.. Hemma me S. Åt
god mat, drack lite vin, åt chips och spelade spel, titta på tv..

Blev
du kär under 2008?

Ja, helt i Ines då ja va å titta på henne första
gången..
 
Vilken var den bästa boken du läste?
Läste
bara en bok, så det var väl den då, Spökflickan av Torey Hayden.



Bästa filmen?
E så dålig att minnas sånt..



Vad gjorde du på din födelsedag?
Oj.. Det var ju en tid sen..
Var vi på Juthbacka kanske, en lördag var det.. Kanske hade jag främmande
också..



Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Som den alltid är..



Hur höll du dig från att bli galen?
Jag har räknat till 10 ca.
1 miljon gånger.. (man jag är/blev galen ändå..)
 
Vilken kändis/offentlig person
beundrade du mest?

Måste nog va kronprinsessan. (bara för att jag tittat
på kungafamiljen 2008 just..)



Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd?
Säkert flera. (skrev
jag att jag vill ha ett minne..?)



Vem saknade du?
Kanske det var M. fast jag träffar ju henne
ibland även nu..



Vem var den bästa nya personen du träffade?
Kan nog inte säga
vem som var bäst, de var nog bra allihopa..



Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008?
Stress=
illamående..


Inga kommentarer: