tisdag 29 december 2009

Lite om jul(en)


Eftersom sista bilden bara visade nertill, tar vi upptill nu. Det blev lite trångt fast vi har byggt ett rum till..










Julafton. Närpes. Alla sa att JAG ska sluta göra så många paket.. Men det här e faktiskt inte bara mina! Inte ens hälften! (vad som finns bakom fotografen behöver ingen veta..) Jag tycker det e roligt med paket! Så det så.





Vi har fått klart i grovköket, ikväll har jag dessutom börjat fylla skåpen. Det värsta e att det inte verkar minska därifrån jag plockar, (måste ha varit bra packat...).















Badrummet. Klart (nästan). Skåp och dylikt är i alla fall på plats.



Så skulle jag ju ta kort av de julklappar jag gjorde. Men det var nog bara den här som kom på bild. Toppen att spraymåla inomhus en hel kväll! Prova på det.

Inga kommentarer: