måndag 26 april 2010

Jag har semester förresten.


Idag har jag varit duktig. Kaninerna har varit ute. Jag satte in grästorvor så de skulle få gräva lite.





Jag har städat ur växthuset.
Städat ur "uteplatsen". Mer än en kärra med löv bara här. Fast jag behövde bara köra bort ett lass eftersom vartefter jag lasta på blåste hälften av. Det kan just ligga där det ligger bara det inte ligger här!

Grävt fram stenar, lyft, rullat och byggt med stenar. Räfsat mer ogräs där de grävde ifjol. Lassat, kört fram och tillbaka. Varit ute och gått. Klippt en stickig buske. Rensat..... Bl.a...



Sen skulle det väl gå bra om man inte varje gång skulle behöva kämpa sig över denna snöhög med fullastad skottkärra då man ska föra bort allt skräp.. Å nu har det blivit så halt så ja skulle behöva dubbar på skorna för att komma upp..

Inga kommentarer: