söndag 16 maj 2010

Veckan som gått del 1


Närpes och loppis. Jag köpte den här vasen. Tycker att den har så fint mönster. Färgen däremot, hmm, gult e ju fint, men inte just på den här kanske...



Denna fick jag hemma. Mycket fin! Bara den skulle passa i väggen skulle den lysa nu, men det får vänta lite än tills vi får det fixat.


Den här är från loppis också. Men nej, nej, nej... Lampan e ju snygg, men den syns ju inte under jätteskärmen och färgen, nej...






Bättre, den skärmen tar vi...





Färdig. Mycket bättre.
Så fick jag också en massa "lappar" med klistermärken som Pa samlat på R-kiosken. Tack! Då man har 1 lapp full får man köpa smycken billigare. För 5 lappar köpte jag armband och 2 förpackningar med "småsaker" att hänga i det. Och örhängen gånger 2. Räknade att normalpriset skulle ha varit 190€. Nu fick jag det för 1/3 av priset, ungefär.

Inga kommentarer: