söndag 13 juni 2010

Blir inte tätare mellan inläggen..


Senaste veckan var jag och inhandlade lite blommor (fast jag tror fortfarande att det kommer att frysa).. Till midsommar brukar jag lägga ut blommor.
Så har jag även överlevt (just och just) att så trädgårdslandet. Men så stressande var det så jag glömde göda först (har gjort det nu..) och så glömde jag sätta på väv (vill ju inte ha nån som gräver runt där........)

En stycken ställning och en del material finns nu på vår gård. Tyckte det var ovanligt mörkt i köket då jag kom hem på fredagen.. Och se där var en ställning.. Måste ha missat den då jag kom hem.. Imorgon börjar vi byta tak.
Började sy kuddöverdrag till vardagsrummet. Har även satt ett svart lakan på soffan, lätt att dra bort och tvätta. Varför skulle jag köpa ett tjockt, dyrt tyg då det går lika bra så här..? Inte jättesnyggt men mer praktiskt.





Ps. Idag då jag kom från träningen såg jag att de varit hit med ett släpvagn!

Inga kommentarer: