söndag 9 januari 2011

Veckobloggen...typ...


Snön har vräkt ner, massor. S har skottat av taket idag, duktig han. Men det är fint, om det nu är till nån tröst..


Igår åkte granen ut, så fort brukar den icke fara.. Men S (vi) hade tydligen glömt vattna den, så då börja den barra..


Nåja, ganska skönt nu fick vi flytta allt till sina riktiga platser igen, men med lite förändring. Blomhyllan jag köpte fick sin plats i matrummet, ner med 2 blommor från väggen och dit med den.

Och krokarna kom upp på julafton. Den var ju inte direkt rak så den passade perfekt i skarven mellan alla skivorna vi satte upp innan jul.



Kissorna har kommit på ett nytt sätt att berätta att de vill komma in. Se mig, hör mig, öppna för mig eller så......



Så skulle jag ju visa lite julklappar som blev gjorda.
Dom gjorde jag, (tur att ni inte har lika många hårbollar som vi, jag försökte mitt bästa att putsa dem innan jag paketerade..)







..och dom också..
 Och dom har S sytt det mesta på och klippt också.

Inga kommentarer: