måndag 14 februari 2011

Semester

Vi har varit i Närpes, på födelsedag på lördag. Ja, sen brann det lite på vägen också.


Söndagen gick till historien som den jobbigaste dagen hittills enligt Reine. Jag tvättade alla gosedjur, lammet och taxen hängde jag på duschdörrarna, han satt, låg, sov, gnällde, hoppade eller stirrade hela dagen och skulle absolut ha dem.. Hela dagen!
Måndag, semesterdag 1, sydde jag dräkter, de blev ju inte direkt världens snyggaste (om det fortätter och är jättekallt gör jag två av blåa jackan, dessa var bara ett test), men de duger tills jag orkar mer.. 

Vad tänker man då man sätter så långa spikar i så små krokar i en så liten hylla? Hyllan ska nu målas och upp på väggen.
 Här slipade jag till lite då jag en gång höll på och hade plockat fram allt och så slipade jag ju en hylla till också förresten. Det var den dagen. 

(Ps. jag gjorde nog mer idag än det här...)

Inga kommentarer: