fredag 15 juni 2012

Färdigt runnat på ett tag

I onsdags gick vi Nice Run, ett lag från jobbet. Ikväll gick jag, C och vagnen Spring för livet och ikväll gick det hårt! Tror aldrig att jag gått så hårt nån gång förr, åtminstone inte i 4 km. Tiden blev ca 40 min, 10 min snabbare än i Nice Run, så... Detta trots att den lilla blev lite missnöjd på vägen, så vi turades om att "trösta" och skutta. Men det blev nog bra efter en stund det också. Meeen vi blev omkörda av en barnvagn då vi stannade!! Annars skulle vi varit första vagn och dessutom med några tiotals meter kvar till mål sprang pappan om oss, vårt mål var att komma före honom..


Jag hoppas verkligen att de fortsätter att ordna detta evenemang, alla pengar som kommer in går oavkortat till barn, som drabbats av cancer, och vårdas på VCS eller hemma. Håll ögonen öppna till nytt år och häng med! 
Om jag förstått rätt är ängeln på medaljen ritad av en 13-årig flicka som själv haft cancer.

Inga kommentarer: