måndag 4 februari 2013

Tröttis



Exakt så här har det varit idag, jag har kommit på mig själv med ögonen fast ibland.. Jag har bara inte kunnat hjälpa det. Nån sa att det hör till förkylningen som går att man e jättetrött, inte för att jag varit förkyld eller så (ok, ibland har jag väl varit) så jag kör på den då.


Vad gör man inte när man kommer hem för att råda bot på den sjukliga trötthet man lidit av hela dagen. Jo man kan ju t.ex. gå ut och gå och dessutom välja en tid då alla andra hundägare också är ute.. Suuuuck, Reine kan driva mig till vansinne! Eller städa köket, tvätta allt som ska tvättas förhand, "tvätta" hö åt kaninerna, skura lite golv, byta gardiner i nästan alla rum (igen, det blev fel sist, när jag bytte efter jul..) o.s.v. Blev ju förresten lite romantic i sovrummet nu, fast ändå ugly-romantic det kan ju inte bara hänga så där fult, måste ju få upp det satt på nåt sätt. Ibland förstår jag mig inte på mig, jag e ju faktiskt jättetrött...


1 kommentar:

Elin sa...

Ugly Romantic. Tu e ju bere fö roli :D