söndag 22 mars 2015

Lite utav varje


Jag har ett stort problem, jag är oinspirerad, till precis allt. Det är ju så tråkigt då det man börjar på med slutar så här, varför går det så fel nu...?

Idag skulle jag göra massor!! Oj oj oj vad mycket jag gjort då.. Det här, gott knäcke men enormt fult. När man gör en hel plåt knäcke hur får man det att i mitten också bli hårt? Jag försökte skära/bryta och så satte jag in plåten på eftervärmen då det var färdigt gräddat, lite hårdare blev det men ja vill ju ha det riktigt hårt. Tips!?

Igår gick vi en ny stig och kom till ett träsk, solsken och fint. Men precis som det efter regn kommer solsken måste det ju komma skitväder efter solsken. Usch vad tråkigt väder det blev nu igen, men sen kommer ju solsken! (Lite regn först säkert också som pricken på i..)



Kaninen som alla trodde var död, nope, hon har bara ett stelt sätt. Mycket vigulant, argsint, härlig och passligt tjock så där för övrigt.

Vilka konstiga meningar det blir idag..



Imorgon blir det att åka och välja tapeter till en lägenhet, sen får vi se vart det bär...



Bad hairday. Det här med att ha kort hår är ju bara för trevligt. Man bara tar det som det ser ut då man stiger ur sängen, färdigt!

Inga kommentarer: