onsdag 6 januari 2016

Den suddiga julen


Julaftonsmorgon. Kaffe, smörgås och risgrynsgröt på sängen, duktig jag, ja eller i soffan blev det sen för man måste ju se viktiga program under morgonen som alltid! Som det skall vara.


Sen blev det att öppna lite paket för alla djuren.


Alla med sitt eget.

Mot kvällen for vi iväg till Närpes och firade julafton där. Vi har ätit julbord 2 gånger i år, 2! Jag älskar julbord! Och saknar det redan. Som tur är har vi fortfarande vår skinka i frysen än. Vill ha julmat...



Thank God, vad snäll jag varit, men alla paketen är ju så små, jag har ju långa ben....



Vi har varit på Månskensbondens första spelning på Ritz.

Vi har också varit ute med bonden och hans fästmö och ätit. Himmel jag tror jag varit till stan fler gånger under julen än jag varit på hela året, haha..



Annars har vi varvat julen med jobb och pyjamas hela dagen dagar. 

De var de suddiga få bilder jag har från dessa veckor. 
God fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer: