söndag 9 mars 2008

Halvgrundligt.. typ..

Flitig idag, iaf till en början, skulle
grundligt städa köket, (har blivit lite
skadad av "rent hus" el. vad det 
nu heter..) besticklådan t.ex., mer
lådor än så blev det inte.. Nåja..





Sen tappade jag mina nerver när jag
skulle lägga tillbaks den här för lampan
på fläkten. Jag försökte, försökte, räkna
till 10 och försökte igen. Men det gick
bara inte. Var bombsäker på att det var
den lilla plastpluppen som ställde till det.
Var så nära att bryta bort den, men kom på en smart ide att svänga på hela plattan och då nästan hoppade den dit av sig själv, med köksstädningen halvfärdig gick jag därifrån..




..och fortsatte med att "svänga om"
rummet på vinden, mycket roligare.



Nu blir det nog klart snart.
Målningen har jag förberett,
bara att sätta igång..





Så ville Knolletott ha sina voffsar
tillbaks så ja har sytt fast hålen i
deras bakar. En bak flera bakar..
Eller...?


Inga kommentarer: