söndag 2 mars 2008

Hela helgen

S har tagit bort alla skivor i trappan.
Trappsvängen blev klar idag. Så nu
är det målning "mellan" stegen som
blir nästa steg, det är ju redan vitt
men det skall fixas till..




Eftersom vi kommit så långt med trappan
har jag börjat fixa sakerna som ska va där.
T.ex. den här. Har varit röda och gröna
ränder på den och dom går inte bort hur
mycket jag än målar på... Å så var det inte
direkt lätt att måla i alla håligheter den har..



Målat konsolerna har jag gjort.

På ett helt stort golv var
hon tvungen att gå just på
de nymålade konsolerna
E no konstit!!



Nåja.. Sen fortsatte jag att måla
hyllorna. Så nu är det bara andra
sidan kvar så e allt grundmålat.





Nya gardiner har vi satt opp, det
blev en massa lila denna gång. Sen
har jag gjort en massa småsaker
hela helgen, men det syns liksom
inte, snarare ser det ut som jag inte
hade gjort nåt..


Inga kommentarer: