torsdag 12 februari 2009

Fortfarande trött och smådålig..


..känner jag mig. Började kvällen som
igår, med ett glas treo. Har nån konstig
huvudvärk, puten i ryggen värker, nacken
e sjuk och ögonen hoppar snart ut.. Fy då...






Nåja, då medicinen börjat verka, började
jag på. Har bakat till mammas kalas på
lördag. Kolakakor.






Och skurna syltstänger.. Fast på ett annat
ställe hette de wienerstänger, så jag tror
jag tar det namnet, låter lite finare än det
andra.Vill du att jag bakar fler sorter eller..?





GRATTIS ÅP FÖDELSEDAJIN!
-KRAM KRAM-

2 kommentarer:

fotobloggen sa...

ja, det e läskigt! tycks va svårt med denna förkylning faktiskt. Hoppas du blir frisk snart!

Stina sa...

Hej! Det där med ögonen lät läskigt! Jag e själv bara förkyld men det kan vara nog så tröttande och irriterande. Heja heja!