torsdag 5 februari 2009

Nu e jag tillbaka till livet, lite uppdatering

Här bor jag och har gjort sen söndan.
Började få lite ork tillbaka igår så då
fick jag hit datorn flyttad, jag ska svara
åt er alla då ja börjar sitta upprätt för
liggandes är det svårt med tangenterna.






Datorn nytt för igår och ämbaret nytt
för idag. Nej, jag mår inte dåligt (tack
och lov) men mina, ursäkta nu, slem
hostattacker gör att jag blir alldeles
kallsvettig och så spyr jag nästan, så
jag e bara förberedd...








Skulle så gärna ha tittat på tv idag, men nää.
S håller på att spela in en massa och då ja
satte på tv:n, testbild, sen gick det inte att
byta kanal, tryckte, då försvann ljudet, tryckte,
tv:n av, satte på tv:n, testbild, jag arg, hostade,
usch, jag vill ju bara titta på tv.....

2 kommentarer:

fotobloggen sa...

joo he gar ju förstås, fast he kan ja väl itt, ja e så dum så ja får väl itt fram na :)

Annica sa...

igenkänningsfaktorn på detdär att "jag vill ju bara si lite på tv" e total. Men du! WEBB-TV!