måndag 29 juni 2009

Villa på fredag, lördag och idag.


Fredag var vi och åt till villan.
Väldigt sent och mycket enkelt.
Jag gjorde den godaste potatis-
salladen ever...





Elliott simmade.








S simmade. Fast det ser nästan mer ut
som att han håller på och drunknar..




Lördag S "skar" vass, jag räfsade. Och rev
vass och gräs. Helt snurrigt blev det i värmen
och i böjt läge efter ett par timmar. Idag
fortsatte jag och GL att rensa och räfsa och
fram kom en fin sandstrand.






Idag, en spanar på fåglar och en på
brudar. Eller..?








Fina blommor. Fel fokuserat...








Sandy hittar en pinne hon skall ha.
På botten.






4 kommentarer:

e sa...

HUR GÖR DU FÖR ATT FÅ BILDERNA UNDER VARANDRA? JAG SKULLE GÖRA ETT FÖRSÖK IGÅR, MEN DET GICK I N T E A L L S

e sa...

HUR GÖR DU FÖR ATT FÅ BILDERNA UNDER VARANDRA? JAG SKULLE GÖRA ETT FÖRSÖK IGÅR, MEN DET GICK I N T E A L L S

S sa...

J e så skicklig hon.

S sa...

J e så skicklig hon.