torsdag 29 oktober 2009

Utmärkelse

Fick en utmärkelse av Carina. Tack!
Kun tämän palkinnon saat
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen.
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.

Anna tunnustus seitsemälle.

Linkitä nämä blogissasi.

Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

Seitsemän asiaa itsestäni:


1. Det här var bra, nu får jag det sagt så alla vet. Jag är usel på att känna igen bilar! Därför hälsar jag inte alltid åt er alla människor då jag e ut och går. (dessutom ser jag inte om nån hälsar eller inte om jag inte stirrar in i bilen..)


2. Efter x antal veckor med min nya telefon skickar jag fortfarande iväg meddelanden, i misstag, som jag inte skrivit klart.. Bara för att knapparna inte e på samma ställe som på min gamla..


3. Går ihop lite med nr.2 kanske. Jag har svårt för och tycker inte om förändringar, t.ex. då man ändrar nåt gammalt fungerande till nåt nytt som påstås vara "bättre"...


4. Jag älskar chips! Det ända som går att äta även då jag e riktigt, riktigt sjuk och inget annat smakar, till och med då jag mår dåligt.


5. Om jag kommer på nåt vill jag det ska hända direkt.


6. Jag tycker att allt som är gammalt e fint, jag vill ha allt möjligt bara det är gammalt.


7. Funderar ibland vem som gjort si och så, tänt lampan (släckt lampan behöver ja inte fundera på för det är garanterat S), stängt dörren, öppnat skåpet, flyttat saker.. För att efter en stunds intensivt tänkande luska ut att det var ju jag.

Skickar vidare till:
Erika
A-K
Anna-Karin, Almas matte
Elin
Markus
Maria Majken
Siili

1 kommentar:

markus sa...

Jag undrar hur 3an och 4an går ihop med S? ;)