söndag 22 november 2009

Jag vill ha mera helg!


Då jag kom hem i fredags lyste det (det trodde jag inte det skulle).
Å det var så fint!



Lavoar och wc på plats, si det trodde jag
inte heller om jag ska vara ärlig..



Och golvvärme också!!
Skulle jag ha suttit ner
skulle jag trillat av stolen.
Fantastiskt. Det roliga blir
att se när allt detta skall in
i skåpet (som var så viktigt)
nu då nästan allt e kopplat.
Spännande värre!





Över till vårt arbete. Lördagskväll, väv upp, jag grundade lådan uppe i taket och portarna (S jobbade heeela dagen, alltså inte hemma då..). Så då blir det jobba på kvällen istället.



Denna remsa blev kvar av en rulle, 25 m väv + 3,50 m av en
öppnad rulle. Är vi skickliga eller vad?


Sen måla, det som blev
tapetserat igår. Denna
väv suger! En halv 9
liters burk till ca 4 m
vägg. Man hinner just
bara lägga rollern på
väggen så e den tom..



2 kommentarer:

Anonym sa...

vad glad man blir av bilden på entren! det tar sej, det tar sej..

Johanna sa...

lite suddigt å mycket skräp bara..