söndag 11 juli 2010

GO VÖRÅ!

4 gånger har jag varit till Vörå senaste veckan, denna gång (auktionen) stör mig mest och än idag. Notera de fina stolarna i mitten, de 2 + 2 likadana till + ett runt fint bord, ropade nån in för 2 €. Alltså 2 €! Det var jättefint! 2 €...


Så nu har vi köpt en kärra så vi kan köpa vad som helst, när som helst, (och den e stor!).

Har också köpt något mindre, en ny ros. Med många, många, små, små, små rosor. 
Sen sticker det upp en massa pinnar med blad på ( ifjol var där 4 små rosbuskar), en ros, på en späd liten pinne e där än så länge. Jag tror jag tycker om rosor, fast jag annars inte tycker om pickbuskar.
Igår var vi på bröllop. Vi fick bilar. Det var ett fint bröllop. Men jag tål nog inte Sundomkrankar, mina ben e fyllda med stora svidande bölder.

Inga kommentarer: