onsdag 4 augusti 2010

Del 2

Auktion. Än en gång valde vi fel auktion, vi skulle ha åkt till Korsnäs istället. Här ropade inte folk så de avbröt och man fick ge bud å köpa det man ville ha.
Men lite fick man med sig hem i alla fall. För en mycket billig peng. De är sakerna i bakgrunden ja köpte "efteråt". 2 lådor ropa jag in för 2 €. För det var en sak jag ville ha ur den ena, kommer inte ihåg vad... (säkert en ljusstake..)
 En dag på villan skulle jag BARA putsa lite (ta bort alla rötter  som växt upp på stenarna) så att de större stenarna som fanns där skulle synas lite bättre. De var ju bara en 7-8 st....




....trodde jag!...

...ju mer jag rev och grävde desto fler stenar kom fram, det fanns ju massor med stenar där... Efter 2 dagar med grävande och flyttande så blev det så här.

Inga kommentarer: