torsdag 5 augusti 2010

Del 3


S har målat denna vägg röd. Så här blir det då. (Man ser i kanterna hur det var före..)


Vi har gräsmatta nästan överallt... Den e fin..

Ikväll var jag tvungen att provduka med mina nya trädgårdskoppar bara för att de e så fina. 4+4 koppar med fat (och 2 extra fat) för 3.50 €. Visst är det tur att loppis finns.
Ett enkelt klösbrä. Ännu enklare hade det varit om nån hållit i.. Det var inte så lätt när man skulle ta bort borren, byta så man kan skruva, byta tillbaka till borren osv samtidigt som jag hela tiden var tvungen att hålla i brädet med ena handen. Men ja hade lite hjälp av en bit målartejp och en sko iaf..

Mina bönor. Och störar. Och här bredvid skulle jag ha en hög, svart, nött korgstol som (detta stör mig än idag!) nån slängt och jag inte fick ta! Nej, det e mycket bättre att mosa den och bränna.... (Och förstöra flera dar för mig... Ok då, veckor...)

1 kommentar:

S sa...

Men hödu! Vi har ju faktiskt två maskiner så man int ska behöv byt. Så he så.