måndag 6 december 2010

Orsak till få inlägg..

 ..är att jag bara gjort vanliga tråkiga saker då jag varit ensam hemma jättelänge... OCH så har jag gjort saker som blir så tråkiga för vissa människor om jag lägger bild här... Men det kommer sen typ 25 december eller så... (å så har jag ju nog gjort lite annat också som varit roligt..)


Men till igår, då gjorde vi jättemycket tyckte jag, eldade...

..var ute, busade, promenerade, plockade undan sista trädgårdsmöblerna bl.a....

..hämtade olika ris.. Städade, hängde upp mer belysning, (vi glömde dock utebelysningen sen då mörkret kom..) Och så blev det lite hemligheter också som även de kommer senare...
Idag hade jag tänkt vara mycket snabb och effektiv, trodde jag skulle vara klar 12! Eftersom jag startade dagen redan kl 8!! (En dag då jag skulle få sova...) Men tji fick jag, hälften klart hälften kvar.. jag återkommer!

Inga kommentarer: