onsdag 20 april 2011

Allt som fattades sist fattas fortfarande..


Men vi har ju gjort så mycket annat. S har fyllt år (jämt)! Vi har ätit kaka i flera dagar.
 Igår var det mycket varmt. Jag hade ingen jacka på, då är det varmt! Vi byggde ihop lite presenter. Här är han, med 3 av sina presenter, grillen, röret och stolarna.

Den här var också ute igår, idag har jag inte sett den. Men då har jag ju inte suttit här ute på trappan heller. Idag e det kallt, jag var tvungen att ha typ vindtäta byxor + andra byxor då vi va ute å gick, huuuudå! Jag som hade uteplaner...

S har målat hörn idag, det e bra. Lite framåt hela tiden, jag har också gjort lite saker (just nu kommer jag inte på nåt...). Just ja vi har ju semester också, så tycker ni dagarna går fort just nu så e det därför. Jag kan ju meddela att vi e lediga till efter påsk så då saktar det i igen.

Inga kommentarer: