söndag 18 december 2011

Jag vill... så mycket...nu!

Sådär, nu när tratten e borta kan båda posera i sina flugor.


Efter att ha bäddat, plockat undan, bäddat, plockat undan och sovit i vardagsrummet, så har S nu skruvat benen av sängen så vi alla kan sova där. Elliott får inte hoppa på 2 kanske 3 månader ännu, lite jobbigt att ha allt avstängt och ommöblerat så det inte finns nåt att hoppa upp på, men så är det nu..

Och äntligen har jag fått skarvat gardinerna, fönstret hade på nåt sett vuxit under renoveringen så gardinerna jag hade ifjol passade ju inte i år.. Jag klippte av på långsidan, eftersom de var så breda, och satte det ner i, här gick det att passa in med rutorna så det knappt syns..
..men på andra sidan passade det inte fast jag gjorde på samma sätt, här går de "mellanröda" ränderna vågrätt på den skarvade delen men lodrätt på själva gardinen. Ja det gör det på den andra också men varför syns det så tydligt här? S påstår att gardinerna inte kommer från samma sats eftersom de syns så bra på den ena.. Brukar era gardiner komma från samma eller kanske olika satser..?

1 kommentar:

S. sa...

OOOOOOOOOOO va söta pojkan e!!!! <3