måndag 16 februari 2015

Hello, hello


Mina ugglesockor är klara, eller det har de ju varit ett tag redan, de har bara inte blivit fotade. Fast ugglorna på andra sockan blev dock lite tajtare än den första, varför? Kanske jag stickade hårdare bara?!



"41:orna" är också klara sen en tid tillbaks. Dom tycker jag om.

Nu väntar lite andra projekt, förstås kommer också sockor att påbörjas, men nu skall jag göra lite andra saker också. Bara jag blir frisk...

..har för andra gången i år fått runt 39 graders feber (igår) men jag antar att det kan vara svårundviket om man sitter i ett rum och omges av 4 andra mer eller mindre sjuka i en vecka. Så är det ibland, men sen är det över (tills det kommer nåt annat..) Say hello to your soul, säger mitt te idag. Hello soul! Jepp, nu känns det bättre..

Inga kommentarer: