måndag 21 juli 2008

Alla i 1

Min tidsuppfattning har upphört att
fungera.. Har ingen aning om när allt
hänt. Men i alla fall har vi varit på
Stundars och kollat in dessa, Nicolina
& the crossing friends, (lyssna).






Vi har köpt de sista listerna
till trappan, äntligen! S har
sågat till dem i ändarna...



De ska täcka här! Detta
är ju inte så fint..








Så har vi tömt kalla skrubbarna på
vinden, skall isolera och lägga skivor
där, nån gång.. Kanske snart..







Idag, auktion i Taklax. Köpte små
böcker, psalmbok, lilla katekesen
och sånt. Kosta vad det kosta ville
när vi kom dit bestämde jag att de
skulle jag ha. Tyvärr hade en annan
tänkt samma som jag..







Och nu har jag fått mina kärnor,
2 stycken. De ska stå i vår kvist
som vi inte har byggt än, ja har
bara all inredning skaffad..






Idag började agilityn på nytt, jaa.. Det gick
väl så dåligt som det bara kan gå. Elliott måste
ha selektiv hörsel och syn. Skulle även förklara
de 1000 gånger han trott att han kan springa
genom saker och folk...

1 kommentar:

Susann sa...

grattis på namnsdagen i efterskott!