tisdag 29 juli 2008

Nu har det hänt..

..en del!
På lördan packade vi in 2 av
8 i bilen och for till Närpes.






Sen var det bröllop i K:stad.
Kortet jag råkade förstöra, så
det blev att klippa bort halva..












Godiset jag inte ännu ätit, undrar
var det är. Men jag har öppnat
det en gång och läst på lappen..




Vilken skillnad på män och kvinnor!
2 av männen lyfte lite på varsin hand
då bandet kom, sen plockade den
ena efter lite tvekan upp det av golvet..


Här såg det lite annorlunda ut!
Buketten fångades av en liten människa
så ja antar att nästa kusinbröllop inte
kommer alltför snart.. Men man vet ej..








Så har vi varit och hälsat på bebisen E.
Hon e alldeles liten och underbar!







Familjen har varit o simmat.
Varmt och skönt..Sen..







Idag lite villaliv. M kollar vår allmän-
bildning med lite allmänbildande frågor..

4 kommentarer:

fotobloggen sa...

Ahaa, :) världen e liten. Ja e kusin med K.

M sa...

Tror bestämt att vi har varit på samma bröllop! I Dagsmark närmare sagt. Kände igen godiset och bordsplaceringen! Hmm... Får man fråga vem du är släkt med? Själv är jag vän till bruden i fråga! :)

fotobloggen sa...

Ahaa, :) världen e liten. Ja e kusin med K.

M sa...

Tror bestämt att vi har varit på samma bröllop! I Dagsmark närmare sagt. Kände igen godiset och bordsplaceringen! Hmm... Får man fråga vem du är släkt med? Själv är jag vän till bruden i fråga! :)