fredag 11 juli 2008

Känsliga bloggläsare varnas..



En sån om dagen e gott i magen.
Varifrån tar hon dem alla..?







Började dagen med att ta den andra
sprutan med fästingvaccin.






Sen blev det en tur till stan. Köpte tabletter
att ha på vårt nya utebord (som vi inte köpt
än..) så matchar det till de gröna filtarna jag
köpt att ha på våra nya utestolar (ej köpta).






Köpte också  lakan, härlig färg,
jag tror jag tycker om grönt..
(Köpte gröna byxor också...)





Stör det bara mig??? Såna här små
detaljer som är fastsydda i alla, alla,
alla underkläder. Sprätta bort..






Ines har varit ute första (andra) gången.
En dag va vi ju i växthuset en stund..



4 kommentarer:

fotobloggen sa...

Hej! Tack! Ja gör nog också så, en bild i gången. Skriver text, lägger in bild, skriver text lägger in bild osv. Då du lagt in en bild kan du ju flytta den, markera den och dra. Men jag har inte kommit på hur folk får bilderna t.ex. i mitten..

s sa...

Hej! Har inte sett din blogg förut... Jättefina bilder :)
Hur gör du för att få in fler bilder i samma inlägg?
När jag ska göra det så måste jag göra ett inlägg med bild och sen när det är på min blogg så måste jag redigera inlägget och lägga in en bild till. Men då kommer de bredvid varann istället.
Det ser så bra ut som du gör...

fotobloggen sa...

bigoo.com det har jag inte hört om.. men ja ska kolla upp det nån gång.

s sa...

Aha.. tack för svar! :)
Vissa har ju Bigoo.com på sina sidor. Har det nåt med bilder att göra kanske?