söndag 10 augusti 2008

Jag är beroende..


Kan inte sluta sy, tänkte jag skulle
hinna med lite annat idag också...
Men icke.. Fast idag blev det inte
så mycket sytt, mer tänkt. I alla
fall så har jag flyttat symaskinen
från golvet till bordet, min nacke
klarade inte att jag satt på golvet
flera timmar i sträck och sydde.







Den här har jag gjort idag, nu skulle
jag behöva komma mig till stan och
köpa tryckknappar och lite annat..









Publik, syintresserad, störande objekt..?












Har tänkt, klippt till en väska och inte
orkat mer..





Har klippt ut en massa små modeller.
Det gick jättebra att klippa i hushålls-
papper, (jag har ju inga mönster) gick
att vika hur som helst för att se så att
delarna kom där de skulle, nu gäller
det att få dem i modell större också.



Oj, igår kom Thelma in och nös/hostade
på samma gång. Läste på nätet vad som
kunde va fel och det visade sig att hon
hade det här grässtråt i näsan, usch det
var äckligt! Hur har hon fått in det där..?


Inga kommentarer: