lördag 2 augusti 2008

Nytt!


Köpte nytt tyg från Ikea till våra
stolar. Bytte från det här till..





..det här. Så snyggt det blev.. Värre blev det
på undersidan, har glömt hur man gör hörnen
och stiftena fick jag slå in med hammare, måste
ha varit nåt fel på stiftapparaten......





Har plockat in en del av kryddorna och
jordgubbar och smultron men dom ville
inte med i datorn.






Bären får vi plocka snart, kanske jag
hinner före fåglarna i år.. Ifjol då jag
skulle ut och plocka var busken tom..






Elliott och jag har varit ute och cyklat.
Svårt det där att samtidigt hålla styret,
kopplet och fota men tydligen gick det.
Fick ju i alla fall med styret...





Den hade jag glömt att jag hade, det
här var lite roligt, funderade en stund
innan det klickade..






Ines får också vara lite rolig..


Inga kommentarer: