onsdag 17 september 2008

Att inte orka det man tänker..

..så blev det här. Skulle klippa till en tunika,
utan mönster (måste ju alltid framhålla det),
så att jag skulle få öva att göra en kant i
halsen, men då ja kom så långt orkade jag
inte. Verkade så jobbigt att nåla och stryka,
strykjärnet och jag e verkligen inte vänner..
Men jag vill ju göra det, snart....




Å så provsydde jag samtidigt en tossa..
Den blev ju jättekonstig, men lite rolig
också, måste ju förstås göra ett mönster
så delarna passar ihop som de ska..





Men det där var för nån dag sen, idag har
jag inte gjort nåt annat nyttigt bara hämtat
ved...




..och stört mig på nya facebook.. Det var
ju då inte nyttigt bara nödvändigt.. Jag har
tappat min ork och inspiration att göra
saker, jag som alltid måste ha nåt att göra..

Inga kommentarer: