söndag 21 september 2008

Så länge man väntar..


..och så fort det går.. Har sytt fast ett hål
under armen på en blus, som legat och
väntat på det i skåpet ett år minst..






Samtidigt sydde jag i en knapp i S's byxor.
Tror han valt den själv eller så tog jag fel
knapp! Den va nämligen brun och byxorna
e gråa.. Nåja ingen behöver väl titta där...






Har klippt alla lappar och onödiga snören
ur mina nya kläder (har laddat lite inför
kallare väder). Köpte allt förutom det jag
behöver, en höstjacka. Var hittar man det?
Som inte har mudd(?) nertill och e snygg..





Köpte en soda streamer igår också. Nån
med erfarenhet av sån? Minns vår gamla
från 80-talet, trycka 3 ggr, massa med
bubblor och gott! Den här, trycka 10 ggr,
lite bubblor, jag besviken.. Ska det va så
eller är det nåt fel på den..? Eller har jag
en "jag-liten-allt-var-toppen"-bild..







Tott e trött. Han har varit på lydnads-
kurs. Tröttsamt det där att inte lyda..
Så, åtminstone vet jag varför vi e där..









Nu blir det att väcka den trötta hunden
och gå ut då. Eller? Hade ju tänkt börja
städa ur några skåp i matrummet.. Svårt
val..


Inga kommentarer: