måndag 29 september 2008

Kan det bli värre..?


Vi hade ordnat bussresa till Ikea och
Mylly i lördags. Här köpte jag en ny
höstjacka. Äntligen, en sak ur världen.





Gjorde en snabbis till Plantagen på
andra sidan vägen...



..och köpte den.










Sen blev det biltema. Där hittade jag
ingenting, väntade bara på ikea..







Väl inne på Ikea tilltog min huvudvärk och
mitt illamående (som jag kände av redan på
morgonen). Gick jättesnabbt genom övre
våningen. Sen fick jag skynda mig ut till
bussen så jag skulle få ligga ner..





En timme innan vi skulle åka hemåt
bestämde jag mig att gå in i alla fall,
bära eller brista. Fick 2 saker jag
skulle ha wc-borste och rullhållare.
Det var i stort sett allt jag köpte..
Hade ju nog tänkt ha lite mer saker.
Mådde så illa så ja kunde inte titta
runt mig heller.. Lite besviken e ja..

9 kommentarer:

fotobloggen sa...

Blev nog i skick sedan. Men visst e det typiskt..

Stina sa...

Det var verkligen tråkigt! Krya på dej!

fotobloggen sa...

Nä inte just då känns e som :)

Mia sa...

Åu nou,,,att man ska börja må illa när man kommer till Ikea,,kan nått värre hända?!

fotobloggen sa...

De e så där ibland då. Taskigt då jag inte fick mina tyg så ja kan börja sy.. Känner för att bli lite kreativ nu då hösten kommer.

Susann sa...

Nä men usch, stackars dig!! Men du, deppa inte ner dej, det kommer flera Ikea resor, och du fick ju iaf köpt något! *Tröstkram*

-S- sa...

Vernissage fre 3.10. kl.18.00 vid Konsthallen i Vasa. Välkommen!

Henni sa...

Shit vad jag längtar till Haparanda nu! Ikea + Plankstek på Stadshotellet.. MÅSTE DIIIIT! :)

Henni sa...

Shit vad jag längtar till Haparanda nu! Ikea + Plankstek på Stadshotellet.. MÅSTE DIIIIT! :)