lördag 18 oktober 2008

En helt vanlig fredag..

Äntligen, efter en lång paus så sjöng vi.
Jag blev så hes, så jag bytte taktik och
sjöng genom näsan, allt för att komma
så nära S som möjligt.. En av mina
favorit låtar, underbart fin.






Nu e golvet i mitt rum så tomt så man
kan röra sig där, för första gången på
länge, men det blir väl fullt igen då vi
börjar renovera i november(?)..





..i alla fall så flytta jag alla tyger och
blev riktigt inspirerad att börja sy igen,
nu så länge rummet e rätt så tomt..







Å så har vi ätit kaka. Nu kan ja äta vad
som helst utan att nåt händer, helt otroligt,
tänk om det alltid skulle va så.. Fast det
e kanske det som e problemet.. Eller..?
Äh, skitsamma. Nu äter vi!

2 kommentarer:

fotobloggen sa...

Almondy, snickerskaka. Finns i alla fall på Piffi, nu just ti specialpris!

Millis sa...

Nami nami! Vad är det för kaka?