onsdag 22 oktober 2008

Städning


Nå nu har jag/vi hållit på ett par dar och
städat ur skåp och lådor. Ur varje skåp
och låda var jag tvungen att kasta nåt/ge
bort. En hylla och två lådor e tomma...







..det mesta av det är väl här, bara skräp..









Köpte ett jättesött (tycker jag i alla fall) tyg
idag. Skulle jag få välja ett ställe att spendera
en hel dag skulle jag ta antingen en tygaffär
eller hos en optiker, (ja kan stå och prova
glasögon i många, många timmar..)






Köpte också lite textilfärger. Måste förse mig
med en massa pyssel nu då hösten kommer..
Var köper man enfärgade trasor? Vanlig affär?





4 kommentarer:

fotobloggen sa...

jo, där finns det! vita.

Anonymous sa...

Jag tror att det finns enfärgade trasor på Sinooperi i Vasa.

fotobloggen sa...

jo, där finns det! vita.

Anonymous sa...

Jag tror att det finns enfärgade trasor på Sinooperi i Vasa.