söndag 26 oktober 2008

Lite av varje

Igår kväll var vi till doo-bop och lyssna
på Markus med band, det var trevligt,
tyvärr hade jag sovit innan vi for, så jag
var såååå trött hela tiden.. Skulle nästan
ha kunnat somna där..





Idag var vi till stan och handlade lite julklappar
och annat att skicka med i julpaketet, tyckte
att vi köpte mycket men då ja satte det i lådan
blev det ju bara lite i botten.. Men då kommer
det maten till också så den blir nog fylld. Läste
om julpaketen på A-K:s blogg , jättebra ide.
Mer info om det här





Sen var vi å tog upp båten.



Det var väldigt högt vatten..






Ja just ja, hitta ett spel till i stan som jag
hade då jag var liten, djur-spelet. Va
roligt! det här har vi inte spelat ännu..
Men kvällen är ju inte slut än.....

1 kommentar:

a-k sa...

ah, vad glad jag blir! paketet ser jättetrevligt ut!!