måndag 13 april 2009

Djuriskt


Hundar, hundar, hundar. Sandy här. Och
vi har varit ute, ja i stort sett hela dagen..
(Vår julgran har nu lossnat, igår satt den
fast, fick inte loss den hur jag än drog..)







Ines visar sin tuffa sida..





..och vågar sig på
en liten nosning.







Flera fjärilar snurrar runt här.






Och spindlarna börjar hoppa runt
lite överallt..







Tindra och Viktor va ute en stund
ända tills jag upptäckte att solen
förorsakat översvämning i burarna...
Så då blev det blött om fötterna och
på magen, hemskt med vatten blev det.







Notera det flygande föremålet nere
till höger. Insektfarkost eller? Haha..






Elliott blev trött på utevistelsen och satte
sig på grannarnas sida av häcken. I vänstra
hörnet ses högtryckstvätten, S har tvättat och
vaxat bilen. S använde maskin och JAG fick
putsa det maskinen inte slapp åt, FÖRHAND.








Så har jag kommit på vad jag ska ha "lampan"
till. Den ska va växtstöd i nån utekruka. Men
jag skulle då behöva flera och det finns det ju,
bara att hämta.








Nu har jag torkat damm i hela nedre
våningen. Diskat och plockat. Nu ska
vi bara gå hem me Sandy, sen tar jag
kvällen. Jag är helt trött!

Inga kommentarer: