torsdag 30 april 2009

Borta, dag 3.


Har tagit fästingvaccin. Här. Vårt
bilfönster är inte rent.... Väntade
där 15 minuter sen iväg mot..






..Björkö, har nog aldrig varit där, vad
jag minns i alla fall. Fint, väldigt fint jag
älskar gamla hus. Sen åt vi på Berny's.








Sen via och hälsa på höna, "böna" och
liten pojke, hälsade också på en svärmor
(inte min) och en pojkvän.. Trevligt!











Blomtorget. Violer. Det här tog jag bara mitt
i mitt nervsammanbrott och det är enda kortet
där blommorna har den färg de har. På alla de
andra 100 korten är de blåa.. Kan inte förstå
mig på den där kameran....





Över stock och sten. Elliott har fastnat
i skogen. Men det var han som valde väg..
Då får man stå sitt kast!






Japp, nu har vi lastat kärran full med
"byggavfall", den har annars stått där
halvfull och mycket dåligt lastad sen
renoveringen i december, men nu
kanske vi får iväg den, bara det ena
hjulet skulle fylla sig med luft, inatt t.ex.

Inga kommentarer: