fredag 1 maj 2009

Dag 4 (igår) hemarbete


Kaninerna ut i solen.









Sen blev min "massage" inhiberad så
då var jag tvungen att göra nåt annat.
Gräva! (då ryggen inte blev fixad var
jag ju tvungen att förstöra den istället).
Grävde upp runt växthuset, satte väv
under och skotta grus..




Har tänkt alla år att jag vill ha nåt här.
Tror jag ska flytta alla kryddor hit.
Och så lite blommor, kanske nån potatis..







Så e man bort 3 minuter. Och vad händer?
Man blir ju inte glad direkt...








Sen då allt var färdigt var jag tvungen att göra
nåt jag SÄLLAN gör. Räfsa! Det gjorde sig
liksom inte med en MASSA löv runt nya landet.


















Just ja, då S äntligen kom hem, hämta han
mer plattor att sätta vid dörren. Så, nu ser
det lite bättre ut. Fler saker skulle göras
innan det skulle göra sig helt.

1 kommentar:

Millis sa...

oj ni har mycket mer vår än vad vi har (i vörå)!