fredag 8 maj 2009

En sorkhistoria...


Sigrid kommer hem med en sork. Thelma
springer hack i häl, väl på trappan ger S
sorken åt T.. Roligt tänker jag och börjar
ta kort...





..tills det här händer. T kastar iväg sorken
och jag hinner bara tänka "neeej..." och så
känner jag då den landar på huvudet. Fy,
fy, fyyy.. Jag skrek och kvar på trappan
var jag och sorken...




Efter en snabbtvätt av håret gick jag runt
och funderade på denna helg. Måste börja
flytta blommor som finns runt trappan och
även lite av det som är här, eftersom det
skall grävas och fyllas ut hit. Och dom börjar
gräva om 1 VECKA!!!





Loppis i gamla Piffi. Köpte 7 gamla Bland
tomtar och troll...



..leksaker åt Elliott, ska
få dem då han fyller :)





..och 2 små skålar. Samma färg som fatet
jag köpte sist på loppis, perfekt.

Inga kommentarer: