söndag 12 april 2009

Mulet och sen kom solen. Va roligt!

Vi började vår dag på Blomtorget och
Plantagen. Inhandlade lite frön på Bt.
Jag vill så gärna kalla det för blomgården.
På P växte mitt ha begär men jag behöver
ju inget. Och Bt har nog mitt stöd när det
kommer till inhandlande av växter o.dyl.






Är man lättpåverkad eller vad då?
Tiibetin.. Tibetansk.. Oj, oj..





Har städat ur växthuset. Riktigt varmt och svettigt
blev det där. Dessutom brände jag mig på en brännässla och det bränner än...


Mina "dom här" har
gått sönder. Blir att
tänka om lite då vi
ska plantera sen..




Sen har jag tömt alla mina utekrukor.
Nu e problemet bara vart jag ska
köra lasset. Jag slipper ju inte till
skogen..






Och så Sandy som spenderar sina
kvällar här med oss denna långhelg.

Inga kommentarer: