lördag 20 februari 2010

Jag och mina ljusstakar

Nu har jag börjat placera ut dem lite här och där så jag skall kunna bestämma vilken färg de ska bli.
Den här är mitt senaste köp. (och nu är det nåt fel så jag kan inte flytta texten..)

 Nej, jag lyckades inte få bild just då han lyfter 3, inte heller 2 eller helst 1 ben... Det var ju så kallt å så fastnar det små snöflingor under de små fossarna så man bara gråter å skriker..


Måste söka fram Rockys gamla tossor och pröva dem. Rocky hade dem då det regnade, ibland. Elliott var inte så jippii-hej-hopp-glad åt dem men det gick ju. Sen gick han ur dem...



 Kommer inte på vad vi gjort idag... Men i alla fall fyllt på halm i kaninburarna. Ines e lite rädd, efter att Viktor anföll henne men in i buren med Ellen skulle hon, fast hon e likadan..




Just ja, vi har varit till Prisma..

Inga kommentarer: