lördag 13 februari 2010

Loppis och shoppis


Vi har varit till Omatori, det var en tid sen sist. Den tyckte jag var fin och billig. Vet inte var vi ska ha den, men... Den var ju fin!



Den är också fin. Men oj, oj, oj vad alla ljusstakar i trä kostar. Hittade ett par "billiga" med pris då och flera riktigt fina utan pris, mycket jag hittade som ja skulle kunna tänka mig att ha så var utan pris, var inte min dag idag..







En trevlig barnbok till min samling. Jag brukar säga jag inte samlar på nåt, men på loppis kommer jag alltid på att jag faktiskt gör det!



2 grisar hamnade i korgen också. De var inpaketerade, hoppas inte Marianne blir alltför besviken på Mary för att hon säljer julklappen på loppis, oöppnad.


Sen blev det en runda till Minimani också. Färg måste man ju ha då man köpt lite grejer som skall målas om. Fast det är ju lite kallt att måla nu, ska väl inte göra som till jul och spraya inomhus.. Fast det går nog också.....



Tvättkorg blev det här. Den var blank. Men stor. S tappade locket i kassan och hela minimani höll andan i 5 sekunder, hihi...

Inga kommentarer: