fredag 26 februari 2010

Vi har..



..fått en soffa till vardagsrummet.. Tack!



..varit till Ikea..


..sovit på hotell (nej jag har inte tagit kort av hotellet, utan från hotellet..)
..besökt olika loppisar i Åbo.. (öh.. det här blev en bra bild, men de hade i alla fall en trevlig mycket stor loppis här, jag kapade tydligen alla butiksnamn.. därför kommer jag inte ihåg vad nåt där heter..) Besök den om ni kör förbi och känner igen huset..





Tyckte överlag att allt var dyrare på loppisarna där. Men de här fyndade jag på loppisen ovan, som jag inte minns och ser vad den heter, för 30c/st! Otroligt... De är ju jättesnygga.







Hemma har det också hänt lite idag, vi har fått bort batteriet, äntligen. Nya rör dragna till andra nya batteriet. Och så har vi fått en verkligt fin vägg i matrummet!

 Lite Ikea grejer har vi satt upp. Visste inte vart vi skulle göra av handukshängaren då den inte passade i badrummet, men här blev den perfekt.







Fler krokar i badrummet.



Vi fick vår dörr som de inte hade i lager sist. Och så köpte vi ett skåp att ha ovanför frysen.








LITE OM FLISAN..



Vi tror Ines har nåt fel.....










..på sina öron...




 ..de har börjat se ut så här nu i vinter. De liksom hänger.. 







..och stora är dom..

2 kommentarer:

Anonym sa...

har hon förfrusit dom, öronen alltså?

Johanna sa...

jo, funderar att hon har det.